tisdag 20 mars 2012

UTLOTTNING!

Foto: By Nord

I dag smackar vi till med en trevlig utlottning av valfritt By Nord påslakanset från min butik Inreda Utreda. Det enda du behöver göra för att vara med är att gilla Inreda Utreda här på facebook. Lyckas ni bli riktigt många fans kör vi en fin utlottning till på fredag i samband med att den här lotten dras. Ni som redan gillar Inreda Utreda på facebook är givetvis redan med i utlottningen.

Så fullt ös nu på Gilla-knappen mina vänner och lycka till!!

Kram Daniella


4 kommentarer:

  1. i am very interested in purchasing some of the products from that website. do you know if they will ship to the US?

    let me know!

    thank you,
    paislea

    drop by allister bee soon!

    SvaraRadera
  2. Gillar gör jag redan och ä gärna med i utlottningen. Har precis tvättat sönder mina favorit lakan så det här vore ju passande! Ha en fortsatt fin kväll!!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅÅ, jag skulle gärna vilja vinna! Har gillat på FB (Marie Mårtensson)

    SvaraRadera
  4. *KÄRLEK* By Nord gör ju verkligen världens vackraste sängkläder. Jag skulle bli världens lyckligaste om jag vann. Det skulle bli min första vinst någonsin ♥

    På facebook heter jag Lena Larsson. Självklart har jag redan gillat :-)

    SvaraRadera